اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

مدیر دارالقرآن بسیج کشور

برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآن بسیج در ۵۰۰ نقطه از کشور/ مرحله استانی بهمن‌ماه

مدیر دارالقرآن بسیج کشور از آغاز مرحله ناحیه‌ای مسابقات بسیج در بیش از ۵۰۰ نقطه از کشور خبر داد و گفت: این مسابقات تا جمعه ادامه دارد و مرحله استانی بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری مرحله ناحیه‌ای مسابقات قرآن بسیج در ۵۰۰ نقطه از کشور/ مرحله استانی بهمن‌ماه

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحله ناحیه‌ای مسابقات سراسری قرآن بسیج به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده و جمعه ۳۰ آذر‌ماه به پایان می‌رسد.

برگزاری مسابقات بسیج در ۴ بخش و ۴ مرحله

محمد ذوالفقاری مدیر دارالقرآن بسیج کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از برگزاری این رقابت‌ها در ۴ بخش خبر داد و گفت: این رقابت‌ها در بخش‌های کتبی، آوایی، هنری و پژوهشی  ویژه گروه‌های صالحین و آحاد بسیجیان خواهر و برادر و در سه مرحله حوزه، ناحیه و استان برگزار می‌شود که مرحله حوزه‌های بسیج آبان‌ماه برگزار شد و مرحله ناحیه‌ای هم‌اکنون در حال برگزاری است. همچنین مرحله استانی دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری بخش‌های هنری و پژوهشی مسابقات در سطح کشور خبر داد و گفت: مسابقات کتبی و آوایی تا مرحله ناحیه برگزار خواهد شد اما مسابقات بخش های هنری و پژوهشی در سطح کشور برگزار و نفرات برتر به عنوان برترین‌های کشور معرفی و تجلیل می‌شوند.

سوره لقمان و قهرمان قرآنی محور‌های بخش هنری مسابقات

ذوالفقاری درباره موضوعات بخش هنری مسابقات گفت: در بخش عکس علاقه‌مندان باید آثار خود را با موضوع خانواده قرآنی در قالب یک سی دی، در بخش خوشنویسی براساس آیه ۱۷ سوره مبارکه لقمان و در بخش مستند قرآنی باید آثار موضوعات  قهرمان قرآنی شما کیست؟ و حلقه‌های قرآنی صالحین برای ما ارسال کنند که در بخش مستند باید آثار در قالب مستند ۵ دقیقه‌ای به دبیرخانه مسابقات ارسال شود.

مدیر دارالقرآن بسیج کشور درخصوص بخش پژوهشی مسابقات گفت: شرکت‌کنندگان این بخش باید مقاله خود را از میان یکی از موضوعات ایده‌های قرآنی نوین و کاربردی در بسیج و سبک زندگی قرآنی و حمایت از کالای ایرانی، آماده و به رایانامه فارسی به آدرس dar.alquran@mailfa.com  ارسال کنند.

گفت‌وگو از امیرحسین کسائی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول